Rip Kirby: Blir bara trött av de jag såg.. en sak var dock intressant och uppfriskande. Olli.visade lite irritation i första periodpaus.. pratade om att "inte var där".och att "det kommer att bli en lång sommar" att våga osv.. han blev stundtals blev het ..rätt bra snack trots att spelarna inte svarade speciellt bra.. Trodde han skulle dra den där om "badtunna dricka vin och cigarrer och att vara nöjd med 5e 6e plats". men den drar han nog inte igen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Trodde han skulle dra den där om "badtunna dricka vin och cigarrer och att vara nöjd med 5e 6e plats". men den drar han nog inte igen.