+ 4
Inlägg: 2835306
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Matchtråd någon?
Dags för derby igen, som helt plötsligt fick vikt av stora proportioner. Vi kan spela ned Modo till kval och dom kan spela bort oss från topp 6.
Idag får laget visa att vi är ett bra hockeylag igen och framförallt vill jag se vinnarskallar.
Giv oss frid och vinn.
Dags för derby igen, som helt plötsligt fick vikt av stora proportioner. Vi kan spela ned Modo till kval och dom kan spela bort oss från topp 6.
Idag får laget visa att vi är ett bra hockeylag igen och framförallt vill jag se vinnarskallar.
Giv oss frid och vinn.
+ 1
Näkyvä har säkert varit en jättebra back tidigare i karriären. Men känslan är att han inte svarat upp jättebra efter han kom tillbaks efter operationen sin. Han blir inte yngre heller precis.
Ord om Eronen är överflödiga.
( Tror nog folk börjar fatta vad jag menat med mitt malande om honom senaste åren)