Om det inte sker en markant förändring på den där biten som jag skrivit om så får man väl ta tag i en motion om några år. Känns som att jag är lite för ung för att först skriva en motion och sedan få med medlemmar. Speciellt eftersom jag inte vet hur allt fungerar.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Om det inte sker en markant förändring på den där biten som jag skrivit om så får man väl ta tag i en motion om några år. Känns som att jag är lite för ung för att först skriva en motion och sedan få med medlemmar. Speciellt eftersom jag inte vet hur allt fungerar.