Otroligt svårt o spela in your face hockey när merparten inte åker skridskor eller tar jobbet. Vi dräneras på energi o blir överspelade och får inget betalt. Dessutom blir luckorna enorma bakåt.
Finns en liten men ändå möjlig chans på plats 6 om vi tar oss samman mot Växjö. Låt vara att vi är beroende av andra lag, men en chans o visa att vi är bättre än vad vi visat på slutet
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Finns en liten men ändå möjlig chans på plats 6 om vi tar oss samman mot Växjö. Låt vara att vi är beroende av andra lag, men en chans o visa att vi är bättre än vad vi visat på slutet