Erre92: Ja alltså, min mening är inte alls att kasta Dahlén under bussen. Det är fler som måste kliva fram. Bara det att han är aktuell att eventuellt behöva ersättas.
Men jag tror att han kan få bekänna färg även i Schweiz. Spelare av hans karaktär och löneanspråk ställs det väldigt höga krav på. Speciellt som importspelare.
Jag tror inte att Jokinens spelfilosofi är fel i grunden. Bara kanske mest att vi har ett lagbygge som inte är kompatibelt med just det.
Även om jag tror att en bättre byggs backsida kommer att balansera upp det ännu bättre än nu.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men jag tror att han kan få bekänna färg även i Schweiz. Spelare av hans karaktär och löneanspråk ställs det väldigt höga krav på. Speciellt som importspelare.
Jag tror inte att Jokinens spelfilosofi är fel i grunden. Bara kanske mest att vi har ett lagbygge som inte är kompatibelt med just det.
Även om jag tror att en bättre byggs backsida kommer att balansera upp det ännu bättre än nu.