+ 4
Inlägg: 2836713
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Är det inte just det här som är charmen att hålla på Timrå IK? Det är ingen dans på rosor, allt är ångest och ingen har lika stort lidande som oss när det går dåligt. Ungefär som att hålla på Tottenham i fotboll.... =P
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Ganska less på hemvändarprimadonnorna (undantaget Hållander, han ingår inte i primadonnegruppen) nu. Vad ska de skylla på i år när de inte har Ante? Hyfsad upprättelse för honom det här, hans taktiska hockeykunnande utklassar Jokkinens
+ 5
Frågan är: Vem 17 kan ge nån form av vinnarmentalitet till denna förening?!
FBK, Djurgården o några till andas vinnare genom åren… Timrå???
Förbannad är den dag då jag började älska denna klubb!
Börja vinna för bövelen!!!!!!