1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614909 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2836745

Sv: Apropå nånting...
puffe: Ja jag har ångrat mitt ett tag. Kortet gick ju att ändra men nick kan man bara byta en gång om året. Insåg jag efteråt....

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Haha, är det så. Då måste man välja nick med omsorg. Du får byta till nytt nick ett tag då. Önskar er dock lycka till i slutspelet