Modano: Efter att vi åker ur playin nästa lördag så blir det rejäl brakarfest för att fira in semestern, pyjamasparty och saft och bulle hemma hos Dalle. Mjukisbrallor går också bra.
Nougath: ganska skönt med semester ändå…vädret är bra och allting smälter. Slippa en massa besvikelser med Tiken. As usual ungefär. Nytänkande i föreningen är Kapanen och Jokinen men skicka resten av invalet också.,,Innala är fräscht men Backlund är en dinosaurie och många med han måste bort!!! Nytt blod för Timrå i framtiden.,,
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer