1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2836781

Sv: Apropå nånting...
Modano: bättre trupp?..nja är ju bra nässen pilö kapanen och lundmark som var nya inför denna säsong .bara kapanen som ens är någon förstärkning att prata om...så så jäkla mycket "bättre"trupp har man ju inte .dessutom är serien så mycket jämnare i år än förra året.
Vi har dessutom legat i top 3-5.över halva säsongen .som det ser ut nu slutar vi som sämst7a i år ...23/24 med ante slutade vi.8a.. hur du får det till sämre resultat är för mig en gåta ..

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: Växjö är två poäng efter oss. Vinner dom över oss i sista omgången så passerar dom oss vilket gör att vi faktiskt slutar åtta.
Dvs samma fiasko som i fjol beroende hur play-in går

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer