Hahaha... vissa här för underbara när drevet går... Kan inte sluta älta vissa hang-ups gång-på-gång-på-gång-på-gång.. o s v. Vore jäkla skönt om nån eller några spelare försvinner efter den här säsongen bara så att man slipper läsa om samma sak 10-20 gånger efter en förlust.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Kan inte sluta älta vissa hang-ups gång-på-gång-på-gång-på-gång.. o s v.
Vore jäkla skönt om nån eller några spelare försvinner efter den här säsongen bara så att man slipper läsa om samma sak 10-20 gånger efter en förlust.