1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614881 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2836811

Sv: Apropå nånting...
Gooode: så är det naturligtvis..sen glömmer folk att Timrå är om inte den minsta klubben,iaf en av de minsta.
Att prata sm guld när vi har en helt grön otestad tränare på denna nivå,sm guld samtidigt som vi förväntas ändra vårt spelsystem och ska lägga om vårt träningsupplägg.
Der är väl inte heller riktigt seriöst..många sk supportrar är oftast otåliga och vill alltid se resultat direkt,helst i går .
Stora förändringar tar antagligen nån säsong att ändra på och det tar ett tag innan de sätter sig riktigt i föreningen.
Sen gäller det natyrligtvis för ledare i föreningen att efter säsongen sätta sig ner och analysera vad som funkar och inte funkar i SHL.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: Det där verkar ju gälla om man inte heter Brynäs.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer