1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2836870

Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: Vi har dessutom varit sjukt ojämna hela säsongen samt otroligt oförmögna att hantera motgångar. "Vi är Timrå och vi ger aldrig upp" har sällan stämt sämre. Rimmar väldigt illa med Ollis snack om kravställan men i symbios med att tillåta misstag. Att föredra misstag före att inte våga alls. Det här laget agerar rakt motsatt. Skiter ner sig så fort det tar emot. Nåt är fel med det mentala i det här laget, möjligen i kombination med hemvändarstjärnor som passerat zenit

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ja man hadde ju väntat sig att någon av de rutinerande hemvändarna,någon mer än en 24åring Hållander skulle ta tag i taktpinnen och kliva fram. Helt enkelt steppa upp inför slutspel..något Olli säkert påpekat inför döva öron rätt länge nu.
Det är ju ett ansvar som mestadels faller på spelarna själva och inte på tränaren.
Att det faller på spelarna och inte tränare eller utav en slump baserar jag på.att det hänt två år i rad ..med två olika tränare och med i stort sett samma spelarmaterial..

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: ja håller man på ett lag där man varje gång drar en lättnadens suck så fort det kommer ett uppehåll så är något fel.
Förr sög vi efter uppehållen å fan vet om inte det är att föredra

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer