OlliJanne: känns som när vi har jämnare resultat så har Didde spelat. Tror han håller folk och sig själv ansvariga när det slarvas och är mjäkigt i försvaret. Medans ett par andra rycker mer på axlarna.
Kan ha fel men min begränsade hockeykänsla säger så iallafall.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tror han håller folk och sig själv ansvariga när det slarvas och är mjäkigt i försvaret.
Medans ett par andra rycker mer på axlarna.
Kan ha fel men min begränsade hockeykänsla säger så iallafall.