Karlsson74: vi har hamnat i underläge mot Örebro, Leksand x2, HV samt Brynäs som vi lyckas vända men ingen av dessa låg vi under inför tredje perioden. Bägge matcherna mot Leksand,matchen mot HV samt Brynäs hamnade vi i underläge i första perioden och vände till seger. Mot Örebro hamnade vi i underläge två gånger under matchen och vann till slut i sudden. Som en parentes så ledde vi mot Örebro inför tredje, Örebro vände sedan till 2-3 och därefter kvitterade vi och vann i sudden.
Men som sagt, inget muntert läge denna säsong om motståndet tar ledning mot oss.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Bägge matcherna mot Leksand,matchen mot HV samt Brynäs hamnade vi i underläge i första perioden och vände till seger.
Mot Örebro hamnade vi i underläge två gånger under matchen och vann till slut i sudden.
Som en parentes så ledde vi mot Örebro inför tredje, Örebro vände sedan till 2-3 och därefter kvitterade vi och vann i sudden.
Men som sagt, inget muntert läge denna säsong om motståndet tar ledning mot oss.