1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2837111

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: om Växjö vinner, så blir Timrå 8a. Och får Lekis i 8-del. Slår man Lekis, med Hållander och Dahlén i laget, så får man Brynäs i kvarten. Det kan gå, men många om och men. Chansen att vinna i Växjö utan Hållander och Dahlén känns väl så där. Hur Växjö resonerar vet ju ingen utomstående.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: "om Växjö vinner, så blir Timrå 8a. Och får Lekis i 8-del."

Om Leksand tar 3 poäng så blir det ju med all säkerhet så.

Men det kan ju också bli Malmö eller Örebro, beroende på hur det går i dom matcherna. Då Leksand har usel målskillnad så behöver tex Örebro bara ta en poäng för att gå om dom, om Leksand förlorar. Vinner Leksand i OT och Örebro under full tid så går dom också om. Finns väldigt många olika scenarion, ett riktigt getingbo där nere.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer