+ 3
Inlägg: 2837184
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{469}: Inte bra med sjukdom på nyckelspelare nu inför eventuell åttondelsfinal playin på torsdag, lördag och måndag
Sv: Apropå nånting...
{469}: Perfekt upplägg, oerhört smart. Timrå lämnar två stjärnor hemma. Växjö, som i praktiken knappt har nåt att spela för slappnar av ännu mer och i ett motiverat Timrå ges nu inga utrymmen hos övriga att luta sig mot främst Hållander 👍
+ 4
"Timrå IK åkte med hela laget till Växjö redan under söndagen. Men enligt olika uppgiftslämnare till Sundsvalls Tidning så har både Jonathan Dahlén och Filip Hållander lämnats hemma. Uppgifterna har också cirkulerat på nätet under måndagen.
Anledningen är att de båda brottats med feber och är nu tveksamma inför avgörandet."
Saxat från ST.
De där kvartsfinalen hade ju varit rätt välkommet med typ en veckas vila. De 2 lär ju inte vara de sista som åker på sjukdom nu när det verkar gå rätt smittsamma saker i samhället.