ernie eagle: Jag har nog aldrig tyckt att det varit speciellt fräckt med örn loggan. På ett sätt är jag uppvuxen med en tall logga, genom att min far och hans föräldrar hade samma tall logga som Timrå när de åkte skidor/orienterade eller något. Det är dock inte samma, då var jag så pass liten att jag inte minns så mycket mer än att jag såg den på deras bröst ett antal gånger.
Tycker att den logga som SK tagit fram med tallarna är hyffsat snygga. För min del om loggobyte är ett faktum får man gärna designa loggan till ett fräckt och snyggt märke som alla lägger märke till. Då kan även jag säga att loggan är snygg.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tycker att den logga som SK tagit fram med tallarna är hyffsat snygga. För min del om loggobyte är ett faktum får man gärna designa loggan till ett fräckt och snyggt märke som alla lägger märke till. Då kan även jag säga att loggan är snygg.