Jag: Tar man fram en fräck logga igen så har man ju skjutit sig i foten å det grövsta. Är det något jag inte vill se vid ett logobyte så är det nånting "fräckt". Spyr över allt det fräcka inom elitseriehockeyn. Nästan så man skulle vilja spela i allsvenskan om man ser till denna punkt, det känns inte så grisigt kommersialiserat där. Även om det givetvis förekommer.
Frågan om att ha ett djur eller inte i sitt klubbemblem är helt meningslös, då har skottet i foten övergått till ett skott i huvudet.
Jag tror tyvärr inte att TIK inser själva vad dom sysslar med i frågan, utan det är nog vi som får säga till.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Frågan om att ha ett djur eller inte i sitt klubbemblem är helt meningslös, då har skottet i foten övergått till ett skott i huvudet.
Jag tror tyvärr inte att TIK inser själva vad dom sysslar med i frågan, utan det är nog vi som får säga till.