Redax 2: Full pott. Orginalet eller inget. Varför skapa ett helt nytt?
I den gamla diskussionstråden "symbolvärde" har detta stötts och blötts, vill med bestämdhet hävda att de båda tallarna har ett djupt symboliskt värde, åtminstone enligt C G Jung.
Classic collection på supporterprylar som diskuterats här bland fans under fem års tid för döva öron torde tyda på en enveten köpstark konsumentgrupp..... Sluta mesa på...ge oss en classic line. Orginalemblem...tallarna...Timrå IK...underbart. Det är fortfarande folk som vägrar köpa örnprylar..av princip!! Och det är riktiga supportrar vi talar om. Nytt namn på Isstadion kan jag tåla men obskyra klubbemblem och namnändringar ..njet!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
I den gamla diskussionstråden "symbolvärde" har detta stötts och blötts, vill med bestämdhet hävda att de båda tallarna har ett djupt symboliskt värde, åtminstone enligt C G Jung.
Classic collection på supporterprylar som diskuterats här bland fans under fem års tid för döva öron torde tyda på en enveten köpstark konsumentgrupp..... Sluta mesa på...ge oss en classic line. Orginalemblem...tallarna...Timrå IK...underbart. Det är fortfarande folk som vägrar köpa örnprylar..av princip!! Och det är riktiga supportrar vi talar om.
Nytt namn på Isstadion kan jag tåla men obskyra klubbemblem och namnändringar ..njet!