Redax 2: Hehe jo det är ju så med denna å. Är en vecka varje år i Maj som man kan få öring ;)
Näe nu ska vi inte förstöra denna trevliga kväll som återupptagit de gamla vanliga äkta supporterdiskutionerna som "Tall vs Örn"- och "Pasi eller icke Pasi" -diskutionerna igen efter den tyska ubåten, meninglöst chattande, chokladhallen, ångestdravel och allt annat kul som skrivits här den senaste tiden ;)
Fiske kan jag däremot mycket gärna fortsätta diskutera via brev! ;)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Näe nu ska vi inte förstöra denna trevliga kväll som återupptagit de gamla vanliga äkta supporterdiskutionerna som "Tall vs Örn"- och "Pasi eller icke Pasi" -diskutionerna igen efter den tyska ubåten, meninglöst chattande, chokladhallen, ångestdravel och allt annat kul som skrivits här den senaste tiden ;)
Fiske kan jag däremot mycket gärna fortsätta diskutera via brev! ;)