{469}: Snälla inte Örebro. Vi har iofs en revansch mot dom att utkräva för uttåget i 7e match för 2 år sedan
Inlägg: 2838183
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Zäta75: Det värsta med att möta Kötteplast vore att vi får kvällens kommentator på bortamatcherna. I övrigt så jävla dags för revansch.
+ 2
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Zäta75: Förhoppningsvis många som är revansch sugna efter den serien
+ 2