RunarUp: Ett tips till Timrå IK. Fortsätt spela Wedin till höger i PP1. Han tar direktskott vilket inte Dahlen gör ofta. Wedin och Kapanen på direktskott så finns det bra chanser i PP. 2 mål av Wedin i PP idag.
Wedin har kommit igång nu det kan bli guld värt. Går in med en bra känsla i slutspelet. Likaså Kapanen. Hållander vet vi vad han kan när han får vila 10 dagar nu. Samt även Dahlen mfl. Detta känns bra Timråbröder!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Wedin har kommit igång nu det kan bli guld värt. Går in med en bra känsla i slutspelet. Likaså Kapanen. Hållander vet vi vad han kan när han får vila 10 dagar nu. Samt även Dahlen mfl. Detta känns bra Timråbröder!