0tto: Det blir förövrigt förjävla roligt att få höra Timråklacken sjunga Roger Hallå! Roger Hallå! Roger Hallå! igen. Det är 100% att det kommer att ske. Vill se hans röda ansikte rödare än någonsin!
Hockeysnack verkar ha legat nere hela förmiddagen. Inga inlägg och inga inloggade. Det kommer väl igång med många inlägg under dagen. Många är nog i eufori som undertecknad fortfarande :)
Ska ta och lyssna på Domustrappan nu blir spännande. Det kom ett avsnitt igår natt som jag förutspådde. Bra jobbat.
Allt känns mycket lättare idag har ni märkt det :)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Hockeysnack verkar ha legat nere hela förmiddagen. Inga inlägg och inga inloggade. Det kommer väl igång med många inlägg under dagen. Många är nog i eufori som undertecknad fortfarande :)
Ska ta och lyssna på Domustrappan nu blir spännande. Det kom ett avsnitt igår natt som jag förutspådde. Bra jobbat.
Allt känns mycket lättare idag har ni märkt det :)