+ 2
Inlägg: 2839894
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Gooode: Hållander har ett sånt stort hjärta för den här klubben så jag är övertygad om att han spelar sin bästa hockey i den rödvita tröjan! Sedan att det är frestande att prova på spel over there, det förstår jag! Men det är här han hör hemma, och är som bäst!
+ 8
Jag kan på ett villkor önska dom lycka till där borta!
Och det är att dom rundar av med ett SM-Göld innan dom drar.