1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614734 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2840401

Sv: Apropå nånting...
Synct: Jo, Ang lär vi nog ha svårt att ro hem. Tror till och med LHC skulle kunna komma med nått random monsterbud i vanlig ordning.

Jag ser hellre att vi lägger så mycket kulor vi kan på en hyffsad center. En position vi bör prioritera till nästa säsong. Det och backsidan.

Sen får vi fynda på sista forwardsplatserna. Kanske en forward från HA till billig peng med potential att producera.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{469}: vi lär nog ha pengar över nu när vi värvat massa billiga juniorer, mycket med det det där

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.