OlliJanne: var i nån av dom där matcherna som Tedenby gjorde ett 2-2 mål som ingen såg. Spelet fortsatte fram till nästa avblåsning, domarna kollade av repriser på sekvenser från drygt en minut tidigare och man såg på reprisen att pucken var inne i nättaket o vände.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Spelet fortsatte fram till nästa avblåsning, domarna kollade av repriser på sekvenser från drygt en minut tidigare och man såg på reprisen att pucken var inne i nättaket o vände.