Karlsson74: Precis, och exakt på det sättet jag tror Jokinen vill bygga framöver! Vi kommer att få se mer jämna kedjor, vilket faktiskt kan göra oss ännu mer slagkraftiga! The big red Machine, på riktigt igen! Istället som nu när det ibland är lite för mycket "the big red Hållander"..(plus Svensson och Juel)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vi kommer att få se mer jämna kedjor, vilket faktiskt kan göra oss ännu mer slagkraftiga!
The big red Machine, på riktigt igen!
Istället som nu när det ibland är lite för mycket "the big red Hållander"..(plus Svensson och Juel)