1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614912 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2842102

Sv: Apropå nånting...
{10779}: Fast Kebab City HC, då jävlar snackar vi! Eller HC Bite Line, jag är på direkt. Men det mest självklara; Inez IK 🫶

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Vi måste vara moderna det får bli Inez HC
(internationellt med Hockey Club)

Sen så gör vi en fet Modell av en Sörburgare som spelarna kommer ut genom när de entrar isen.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad Kan sträcka mig till att arena kan heta Inez IK Arena.
Det hade faktiskt varit mäktigt som ett skrovmål.

Men inte längre.