1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614887 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2842143

Sv: Apropå nånting...
Eller appropå just ingenting. Men slutspelstider och man har en del minnen genom åren. Ett är när Luleå spelade final och Peter Jihde intervjuade spelare och tränare under matchen. Man kan tycka mycket om Luleå och deras publik men här är de faktiskt oöverträffade. Detta kan vara det roligaste nån klack någonsin gjort. I direktsändningen, under en intervju, hörs Luleåklacken skandera "Peter Jihde kan inte säga r, inte säga r, inte säga r....Peter Jihde kan inte säga r, inte säga r, inte säga r" osv. Lite senare står Peter precis under klacken för att intervjua någon men intervjun överröstas av klackens höga och ihållande "RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR"
😂

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: den var bra!

Annars skrattade jag högt o länge när jag gick på min första Blåvitt-match o p
Klacken skanderade "WELCOME TO SWEDEN!" om och om igen till Helsingborgs IF 😂

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Måste vara årets lägsta odds på att Filip Hållander skulle utses till säsongens forward (av ishockeyjournalisterna).

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer