Nisse på Mon or: Det som känns tryggt med Lander. Han kommer sätta laget först. Om han skulle hamna som 4:e center så skulle han inte sätta sig och sura, utan ge sitt allt varje kväll. Timråhjärtat han har kan man inte klaga på.
Sen vet jag inte om han haft lite skavanker. För det är ju som sagt stor skillnad på hans första säsong i återkomsten och hur det ser ut nu.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Sen vet jag inte om han haft lite skavanker. För det är ju som sagt stor skillnad på hans första säsong i återkomsten och hur det ser ut nu.