Alltså, hur kunde inte Fredrik Forsberg lyckas i HV och SHL? Var det bara personkemi?
Inlägg: 2842571
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
”Kan någon snälla ringa mamma och säga att jag inte vill vara med längre?? HAN DRAR I MIN TRÖJA”
+ 23
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: För långsam för SHL. Lite som palmberg var för oss en gång i tiden. Får man tiden i numerärt övertag kan även dom leva ut på en för hög nivå
