{10884}: Han va en idiot som trackaserade mig o anklagade mig för olika saker men han sket i de blå skåpet!!! Så provocera inte för mycket de e mitt råd för du kommer att ångra dig ganska mkt!!🇺🇿😎 Inget hot men tänk dig för 🤬
Tycker nånstans att det är trist att HV och MoDo ska stå i playout, det är ändå två lag jag kan känna respekt för, till skillnad från Örebro och Linköping, vad fan ska SHL med dessa lag till?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer