+ 2
Inlägg: 2842851
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
jhnd91: De kan ju sätta in Olle Eriksson Ek i kassen. Han är ju god för att endast släppa 4 kassar per match ;)
+ 2
Sv: Apropå nånting...
jhnd91: Instämmer. Storförlust tar på psyket. Och Modo har ju erfarenhet av att kunna tappa 2-0 ledningar i kval tidigare. Tror att de åker ut.
+ 1
Objektivt så tycker jag dock Hv varit bättre i två matcher (den första och igår) och borde ha 2-1 i matcher, men nu är det ju inte så. Så, jag tror att om spelet fortsätter se någorlunda liknande ut så ligger MoDo pyrt till, speciellt nu med stukat självförtroende.