1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2842866

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Nä jag räknar inte ut Modo än. Är det nåt lag som slår Modo när det gäller att lyckas prestera nån match för att därefter hitta nya avgrundsdjupa bottennivåer så är det HV. Fredagens match kan likaväl se ut som så att HV ånyo glider in på en skridsko med inställningen "nu har det släppt" och torskar mot ett samlat, fokuserat och revanschsuget Modo. Om man tycker att Modo har taskig självbild så är deras problem i n g e n t i n g mot HV:s i det fallet

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.