1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2842909

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Bäst är ju om Brynäs, Luleå, Skellefteå o Timrå alla vinner sina kvartar. Tänk va mysigt! Bara norrlandslag i semin...mumma! Tänk vilket drag det skulle bli och även mindre reskostnader mm.
Det skulle vara bästa semin någonsin i SHL :)
Uppladdat:

500x0-screenshot-2025-03-20-135028.jpg


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Inte helt osannolikt med norrlands-semi . Färjestad har svaga målvakter så den serien kan SAIK ta . Brynäs tar ju Malmö 8/10 gånger i en sån här serie . Luleå borde ha högre nivå än Växjö . Ja också vi då . Hållander Dahlen mfl vill bevisa något ifall det nu skulle bli flytt sedan

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.