+ 8
Inlägg: 2842909
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Inte helt osannolikt med norrlands-semi . Färjestad har svaga målvakter så den serien kan SAIK ta . Brynäs tar ju Malmö 8/10 gånger i en sån här serie . Luleå borde ha högre nivå än Växjö . Ja också vi då . Hållander Dahlen mfl vill bevisa något ifall det nu skulle bli flytt sedan
+ 2

Det skulle vara bästa semin någonsin i SHL :)