1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2844375

Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Rico01: Sanny har ju med tidens gång distanserat sig från Timrå IK och det kan man ju förstå i den tv-karriär han har nu. Joel Lundqvist är ju ingen jävla kommentator, han spelade i Frölunda för vadå, 1-2 säsonger sedan? Han är ju en Frölundaikon! Vafan sätt in Jonte Hedström i kommentatorsbåset i våra hemmamatcher så ska ni få se på lite rödare kommentering.

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
{10774}: Skriv till TV4, lär få mer effekt än att grina här. Fast ni kanske inte får lika mycket ryggdunkar...

Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Kommentatorer ska vara neutrala i så stor mån det är möjligt precis som domare i min mening. Ska Joel Lundqvist vara med kan han väl kommentera Luleå - Växjö eller något. Har inget emot honom i övrigt, han gör så gott han kan men är helt fel castad.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.