mikenomad: Helt ärligt så tror jag hockeyn i distriktet skulle må bra av Bobbarna i HA och Kovland eller NSK i Div 1, det utveckla distriktet och höjer intresset för barnen att börja spela. Så ja Bobbarna upp.
Villervalla: Det är även extremt mycket lättare för ungdomar/barn som ska börja intressera sig för hockey att dom fastnar för Sundsvall istället för Timrå om dom går upp i HA. Skulle nog säga att det är extremt dåligt överlag om Sundsvall klättrar i seriesystemet för Timrå. På sikt måste vi ha kvar alla fans vi har i Sundsvall, nuvarande och påtänkta, det blir extremt mycket svårare om bobbarna får ett slagkraftigare lag.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer