Nougath: Förstår inte hur det kan vara okej att göra en sådan spark/fotrörelse för att göra mål? Borde göra om regeln så slipper man all spekulation att antingen får man göra mål med foten eller inte!!
Nougath: En annan viktig detalj igår var att 12-Eriksson och även i viss mån Forsmark tuffar till sig och markerar mot motståndarna. Hoppas Eriksson fortsätter utvecklas för där finns potential. Vidare så gäller att vara noga med detaljerna för det kan bli helt avgörande. Hoppas inte laget blir "proppmätta" efter segern igår utan går för en till seger i Muteborg.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer