{469}: näkyvä tredje period var nog hans bästa den här säsongen. Bröt många passningar! Men håller med i övrigt, riktig nagelbitare när de är inne på isen😅
Kryset: Lite försvar för Eronen/Nykävä är att dom utnyttjar ändå sin rutin och sitt lugn. Tänk er om ett orutinerat backpar så ofta hamnat under sånt tryck och varit så underlägsna i kvickhet och bitvis fysisk styrka som E/N... Då hade det nog varit betydligt mer dräll, hårresande pucktapp och panikspel. Firma E/N är ändå lugna och kyliga mitt upp i att dom blir tillbakatryckta.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer