BlackBay: Timrå var det enda laget som vann på bortablan i första omgången i kvarten. Det säger hur svårt det är att vinna borta som ett sämre rankat lag som Timrå är i denna serie
Henrik_Tikare: Statistiken säger att det lag som vinner den 1:a matchen oftast vinner matchserien. Vi får hoppas att det stämmer denna gång för Timrå.
Strömberg kanske kan vara tillbaka i match 4-7 mot Frölunda gissningsvis. Han kommer att tillföra mycket. Men det tar ett tag för honom att komma in i tempot.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer