willysson: Jo det kan jag tänka. Tikkanen och Victoria känner väl varandra sedan förut och även hon vek ju som bekant ut sig i Playboy. Tyvärr så skänkte inte hon ett endaste ruttet öre till Timrå IK, silikonapan där. Kan det månne vara så enkelt att det är Tikkanen som vikit ut sig i Bollnäs tidning?
Halvbrorsan var väl t o m Finsknordisk mästare om jag inte missminner mig?
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Halvbrorsan var väl t o m Finsknordisk mästare om jag inte missminner mig?