fredde85: ha ha ha det ryktet tror vi inte på det skulle vara för bra men det finns väl fler bra spelare på transferlistan som man kan köpa men man skall vara sparsam med dom kronor man har i sin kassa inte att förköpa sig som andra lag typ Linköping gjorde.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
men det finns väl fler bra spelare på transferlistan som
man kan köpa men man skall vara sparsam med dom
kronor man har i sin kassa inte att förköpa sig som
andra lag typ Linköping gjorde.