+ 5
Inlägg: 2845984
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Smokey: Frölundas första mål ikväll presenteras utav svenska domarkåren.
Verkligen ett övergrepp av tv4a att ha Joel.
Vad ska vi ha när matchen spelas i Timrå?
En Nubben med 2,4 i promille vore rätt.
Verkligen ett övergrepp av tv4a att ha Joel.
Vad ska vi ha när matchen spelas i Timrå?
En Nubben med 2,4 i promille vore rätt.
+ 4
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Smokey: fyfan vilken tortyr att westberg är kommentator och joel som expert. Hur tänkte tv4 där
+ 7
Kommer Joel att sitta med i studion när serien vänder norrut, då hoppas jag det blir någon fyndig banderoll på bortastå mot detta övergrepp.
I nivå med fiolspelarna mot bortastå när isen gick sönder borta mot Leksand förra istiden ungefär.
Domarna fick i alla fall Timrå ur balans en stund i den här matchen... Fy fan.