1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615024 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2847225

Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Jadu: Verkligen, nu fattas bara att vi skriver in till Ebba Busch från hockeysnack och ber henne fylla på lite kärnbränsle till Forsmark.
Viktigt!

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
{10779}: Zäta den riktiga var på plats igår i Scandinavium. Han säger följande i ST:

"Hur ser du på Timrås chanser i slutspelet?

– Jättebra. Det var viktigt att knipa en av matcherna här nere, det är det man vill. Men man är aldrig nöjd efter en förlust.

– I dag spelar de absolut lika bra, om inte bättre, än i match ett. Det hade inte varit konstigt om de hade åkt hem med 2–0.

Att slutspel är speciellt är det inget snack om.

– Det är det här som är roligt för spelarna och fansen. Och det kommer vara ett otroligt tryck där uppe, det kommer alla att få känna av."

Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
{10779}: Ska vi VINN imon så krävs dä att vi gör somm Lassu igår....
In mä skit i båse å ta fram ångvälta å propp Eggill så hann gå sönder...
Dä ä int serielunk för fan 😡

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...