Sanyet: Är säker att Modo åker ikväll. Svårt att resa sig efter smällen senast och HV känner att de vill avgöra hemma såklart. Men skulle älska att se en sjunde match.
Fokus dock på vår match. Unleash hell ikväll! Ge inte Frölunda en sekund med pucken och skrik som aldrig förr i publiken. Första 10 min och första målet blir dödsviktigt ikväll. Gäller att få utdelning.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Fokus dock på vår match. Unleash hell ikväll! Ge inte Frölunda en sekund med pucken och skrik som aldrig förr i publiken. Första 10 min och första målet blir dödsviktigt ikväll. Gäller att få utdelning.