+ 2
Inlägg: 2849522
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Kerstin_k: Haha. En vinst och det är en oerhörd moralisk vinst. Men det finns absolut ingenting som talar för det.
Jag tror dessvärre att det lär bli pyspunka om vi torskar denna.
Vi föll på eget grepp i så fall. Allt att vinna inför 3:e. Men spelar av hela sista perioden som att vi hade allt att förlora.
Jag tror dessvärre att det lär bli pyspunka om vi torskar denna.
Vi föll på eget grepp i så fall. Allt att vinna inför 3:e. Men spelar av hela sista perioden som att vi hade allt att förlora.
+ 3
Fan.