+ 1
Inlägg: 2849525
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Vi släpp in två 5-6 på 3.32...
Vi ä fan sämst på 5-6...
Och så fick Frölunna taktpinnen!!
Vi ä fan sämst på 5-6...
Och så fick Frölunna taktpinnen!!
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Zäta75: de sägs att bra lag har tur och ja frölunda är ett bra lag, så dåliga dem var första och andra men ändå hitta sätt att komma tillbaka är bara mot oss sånt händer
+ 2
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Zäta75: men snälla det är väl inte slut än . Helvete det är att bara döda och gå för seger för Frölunda har varit sämst och fått mål pga av små slarv
Fiskrunket har den tur de inte förtjänar
Nyckelmatch detta
Timrå lär bli nervösa nu trir inte vi vinner
Hockeygudar vad i hela friden?!