RedwhitePower: Alla som har rättigheterna någon annanstans har klausul med NHL-out, skulle förlora meningen med det annars. Även NL-out är relativt vanligt pga goda ostar och feta checkar.
jhnd91: Hur skötte sig bisittare Tornberg senast? Kombinationen skrik-Patrik och Joel "rädd för att sova borta" Lundqvist KAN ha varit något av det mest Göteborgpartiska vi sett, men framförallt hört, någonsin i svensk TV-sänd idrott. Heelt fucking patetiskt, if you ask me! Oddsen på att duon är åter match fem på lördag? Näe, pengarna tillbaka på den va?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer