Nu ny energi för kvällens match. Mycket lärdomar för tränar staben och spelarna senast. Så är min status, tror spelarnas är likadan. De vet att de var bättre men förlorade. Stärker gruppen. Revansch.
Sen har Frölunda lärt sig mycket med och kommer vara bättre förbereda.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nu ny energi för kvällens match.
Mycket lärdomar för tränar staben och spelarna senast.
Så är min status, tror spelarnas är likadan.
De vet att de var bättre men förlorade.
Stärker gruppen.
Revansch.
Sen har Frölunda lärt sig mycket med och kommer vara bättre förbereda.