Joaqino88: Nej, där håller jag inte med dig. Joels försök att vara "neutral" är väldigt genomskinliga och även om han försöker tycker jag att han gör det jävligt dåligt.
Rip Kirby: Folk klagar när Westberg hyllar Frölundas publik till skyarna, när han gör exakt samma sak fast ännu mer mot vår publik, han kunde inte sluta prata om stämningen, sägs inget. Folk letar efter fel i allt och alla
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer